loading...
پیامک سرای چهارده معصوم ع |نهتانی
نهتانی بازدید : 264 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

با لطف رقــیـه ، آسمان را داریم

خوشنودی صاحب الزمان را داریم

                                       دیگر چه نیازی است به فردوس برین

                                       وقتی حرم رقــیــــه جان را داریم ؟


قسمت مستی ام از پیمونه ی رقیه شد

دل ویـرونه ی مـن ، دیوونه ی رقـیـه شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالفیم در تاریخ 1348/10/11 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

شما چهطور در صحبتهایت راه میانه را داری تا به حال که از کبوتر حرم نه بلکه از کل اشخاصی که برایم نظر داده‌اند ندیدم که در نظرشان توهین نکرده‌ باشند اگر واقعیت گری هنوز که یک نظر را من تایید نمودم اگر نظرات دیگر را تایید کنم جه می‌گویی آیا صبر می‌کنی یا خود را میانه رو تلقی می‌کنی آیا توهین‌های که در سایتت می‌گذاری این‌هادل مسلمانان را به درد نمی‌آوره حالا خودت شاید بفهمی که چرا من نظرات برادران شیعه را تایید نمی‌کنم. من با این که در ایام امتحانان به سر می‌برم و فرصت چندانی ندارم باز هم حاظرم با تو بحث بکنم مشروط به این‌که در صحبت‌هایت توهین نداشته باشی در مورد حضرت عمر هم باهت بحث می‌کنم اول برایم جواب رد ازدواج حضرت عمر را با ام الکلثوم دختر حضرت علی ثابت کن بعد به سؤال جوابهای دیگر بپرداز.
خدا را شکر که باز هم در نظرت نوشتی توهین درست نیست من هم همین را میگم خدا کنه که به نوشته‌ات عمل کنی.
جوابی را که بنده به کبوتر حرم دادم بنا بر قول معروف جواب بدی را بعضی موقع‌ها باید با بدی داد.

این نظر توسط من غلام قمرم در تاریخ 1348/10/11 و 6:41 دقیقه ارسال شده است

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام و عرض احترام
دعوتيد به خواندن 14 شعر گريه دار
بيتهاي اول اشعار :

1_بلبل در قفسيم و ز چمن ميگوييم
يا اويسيم و مديحت ز قرن ميگوييم....
**
2_ليله ي قدرم و تنها سحرش را دارم
پدرم نيست در آغوش و سرش را دارم....
**
3_لب گودال زمين خورد و به دريا افتاد
آنقدر نيزه تنش ديد كه از پا افتاد....
**
4_گريه ميكردم ولي با آن وضو ميساختم
داشتم با آب رويم آبرو ميساختم....
**
5_ نيمه جانيست مرا تا كه نثارش باشم
سوگواره سر بر نيزه سـوارش باشم....
**
و......
****
لطفاً براي سلامتي همه ي دوستداران اهلبيت(ع) به خصوص پير غلامان آستان سيدالشهدا(ع) حاج علي انساني و حاج تقي شريعتي كه گرفتار بيماري هستند يك حمد تنها همراه با يك صلوات بخوانيد .
(اللهم عجل لوليك الفرج)




کد امنیتی رفرش
درباره ما
ما را نبی، قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیـرت ما هم حسـاب کرد
از ما بتـرس که طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت "علی" ایستاده ایم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم حتی به اندازه نفسی و باری از دوش آقایمان برداریم حتی به اندازه ذره ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 1,133
  • بازدید سال : 6,860
  • بازدید کلی : 136,866