loading...
پیامک سرای چهارده معصوم ع |نهتانی
نهتانی بازدید : 473 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (5)

یا رب، نجف علی به ما روزی کن

وز راه نجــف، کرب و بلا روزی کن

                                      در کرب و بلا کنار شش گوش حسین

                                        دیدار امـــــــــام عصـــــــر را روزی کن


یوسف از جرم زلیخا گر به زندان میرود، یوسف زهرا را ببین از جرم ما حبس ابد گردیده است!!!


ای حجت حق امام معصوم بیا

         وی از تو اساس ظلم معدوم بیا

                      تا کی به غلاف، تیغ تو پنهان است؟

                                         ای منتقم محسن مظلوم بیا


                         یک عمر تو را سائل در باشم من

                         از خوان عطات بهره ور باشم من

                     ای رحمت حق چه میشود از این پس

                     زان ســــیصد و سـیزده نفر باشم من

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1348/10/11 و 12:38 دقیقه ارسال شده است


آخرین تحولات قیام مردم عربستان /جنگ قدرت شاهزادگان سعودی پس از مرگ ولیعهدولیعهد عربستان درگذشت / شادی مردم قطیف /جسد نایف تا ساعاتی دیگر به عربستان منتقل می‌شود / پیام تسلیت اوباما به شاه سعودی / بالاگرفتن كشمكش میان آل سعود /فریاد "الله اکبر" بحرینی‌ها پس از مرگ ولی‌عهد عربستان / سراسیمگی میان خاندان آ‌ل‌سعود / ملتهای منطقه باید هوشیار باشند /جنگ قدرت شاهزادگان سعودی پس از مرگ ولیعهد/ زنان عربستان آل سعود را به چالش می کشند / شیعیان عربستان قصاص قاتلان را خواستار شدند / ورود جنبش تازه تاسیس اخوان المؤمنین به عرصه سیاسی عربستان /و امپراتوری املاک شاهزداده سعودی در آمریکا از مهمترین خبرهای عربستان سعودی در چند روز گذشته است.
امپراتوری املاک شاهزداده سعودی در آمریکا
اسناد امپراتوری املاک محرمانه و سری شاهزاده سعودی در آمریکا در معرض فاش شدن قرار گرفته است.روزنامه «ایندیپندنت» نوشت: عبدالعزیز بن فهد، کوچک‌ترین پسر «فهد بن عبدالعزیز»، پادشاه پیشین عربستان، به همراه یکی از نزدیکانش شرکتی با سرمایه یک میلیارد دلاری در آمریکا تاسیس کرده است.امپراتوری املاک محرمانه و سری این شاهزاده سعودی که به یک میلیارد دلار رسیده است، هم اکنون به دلیل اختلافات حقوقی خاندان سعودی در معرض فاش شدن قرار گرفته.بر اساس این گزارش، اسناد و مدارک قانونی منتشر شده در آمریکا به دنبال یک اختلاف حقوقی نشان می‌دهد که این اسناد که به دادگاهی در آمریکا ارائه شده، نشان می‌دهد که شرکت نفتی "بریتیش پترولیوم" و شرکت سامانه‌های دفاعی "بریتیش‌ایر اسپیس سیستمز" از مستأجران ساختمان‌های این شاهزاده سعودی هستند.با این حال وکلای این شرکت از دادگاه خواسته‌اند جزئیات مربوط به مالکیت آن همچنان محرمانه باقی بماند.این اسناد نشان می دهد که عبدالعزیز بن فهد و "شیخ خالد العساف"، از نزدیکان وی طی ۱۵ سال گذشته یعنی از سال ۱۹۹۶ چندین ساختمان در ۹ ایالت آمریکا در اختیار داردشاهزاده‌های سعودی در حالی درآمدهای هنگفت حاصل از فروش ذخایرعظیم نفتی را برای سرمایه‌گذاری در کشورهای غربی به خود اختصاص داده‌اند که مردم مسلمان عربستان با فقر و مشکلات شدید اقتصادی مواجه‌اند.


این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1348/10/11 و 12:10 دقیقه ارسال شده است



ولیعهد شیعه ستیز عربستان به دیدار غاصبین خلافت شتافت / نایف بعدی کیست؟
شبکه العربیه در خبری فوری از مرگ نایف بن عبد العزیز ولی عهد عربستان سعودی خبر داد. تلویزیون دولتی عربستان سعودی به نقل از دفتر پادشاهی عربستان سعودی اعلام کرد شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد این کشور که برای معالجه در خارج از این کشور به سر می برد؛ درگذشت. این درحالی است که در سال گذشته نیز شاهزاده سلطان، ولیعهد وقت عربستان سعودی به دلیل بیماری در سفر درمانی در آمریکا درگذشت.به گزارش «شیعه نیوز» ، شاهزاده نایف تنها 7 ماه مسئولیت ولیعهدی را برعهده داشت. وی علاوه بر تصدی پست ولیعهدی، وزیر کشور عربستان سعودی نیز بود.دفتر پادشاهی عربستان سعودی لحظاتی پیش در بیانیه ای مرگ ولیعهد این کشور را اعلام کرد.تلویزیون دولتی عربستان سعودی به نقل از دفتر پادشاهی عربستان سعودی اعلام کرد شاهزاده نایف بن عبدالعزیز ولیعهد این کشور که برای معالجه در خارج از این کشور به سر می برد؛ درگذشت.به گفته شبکه العربیه، شاهزاده نایف که برای معالجه به شهر ژنو سوئیس سفر کرده بود درگذشت. قرار است فردا یکشنبه جنازه نایف برای تشییع به عربستان سعودی منتقل شود.شاهزاده نایف تنها 7 ماه مسئولیت ولیعهدی را برعهده داشت. وی علاوه بر تصدی پست ولیعهدی، وزیر کشور عربستان سعودی نیز بود.این درحالی است که در سال گذشته نیز شاهزاده سلطان، ولیعهد وقت عربستان سعودی به دلیل بیماری در سفر درمانی در آمریکا درگذشت.
این بهترین عیدی مبعث پیامبرص بود می دانید آل خلیفه سه روز عزای عمومی کرده واقعا نمی دانی وقتی این خبرو شنیدم تو پوست خودم نمی کنجم به امیداینکه ملک فهد هم بمیره ان شا’ الله

این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1348/10/11 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

زنجیرها آب می شوند.زنجیرها می سوزند.زنجیرها از خجالت می سوزند.چه قدر پروانه زیر این عبا جمع شده!مگر این گل محمد صلی الله علیه و آله ، کجا می خواست برود که سنگینی این همه بند، رهایش نمی کنند؟نگاه کن مچ پاهایش را!نگاه کن، دُرست مثل پاهای اسیران شام است.چه قدر ایستاده نماز عشق خوانده! جگرم را آتش زدی بغداد؛ جگرت آتش بگیرد!این همه هستی من است که بر شانه های شکسته شهر، از زندان بیرون می آورند.این باب الحوایج است، خدای کرم است، سراسر خشوع است؛ بگذار خودم را سبک کنم!این که می بینی می آید، مردی است که همه زخم های مرا می دانست، این عشق است؛ خود عشق. این بهار است؛ این بهار است؛ در زنجیر می آید .این بهار است؛ با زنجیر می آید.
این زنجیرهای سوخته، عزای کسی را گرفته که روزها، برای شان قرآن خوانده بود...
دلم هوای کاظمین کرده،دلم بوی تو را می دهد،کاش این همه زنجیر را می توانستم پاره کنم و به سویت بشتابم!کاش من هم رها و آسمانی بودم!
کاش من هم یکی از این همه کبوتر باشم که به دیوارهای این زندان می کوبند!
دارند می آورندت؛ پیچیده در جامه ای از خون و زنجیر.می خواهم دلم را تکه تکه کنم.
این آخرین سطر دلتنگی ها و آخرین ترانه اندوه من است.دلم را آرام کن، خشمم را فرو نشان و دهانم را ببند!باید از تو صبر بیاموزم، کظم غیظ کنم و از تو یاد بگیرم که چگونه با زنجیر می توان به عرش رسید.

این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1348/10/11 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

دیگر1دقیقه وقت هم برای تو نداریم!!!!!!!!!

بازی های EURO 2012/صرفا جهت اطلاع/پیام های بازرگانی/دیگر وقتی برای زمزمه های انتظار باقی نمی ماند.

دیگر انقدر مشغول تخمه شکستن و پف فیل خوردن سر بازی های EURO هستیم که 1 دقیقه وقت هم نداریم!!!!

این هفته که زمزمه های انتظار پخش نشد،هر وقت مسوولان صدا و سیما دل دادند و بازی های EURO اجازه دادند


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ما را نبی، قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیـرت ما هم حسـاب کرد
از ما بتـرس که طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت "علی" ایستاده ایم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم حتی به اندازه نفسی و باری از دوش آقایمان برداریم حتی به اندازه ذره ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 10,671
  • بازدید کلی : 140,677