loading...
پیامک سرای چهارده معصوم ع |نهتانی
نهتانی بازدید : 399 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (2)

دنیا بدون روضه آقا جهنم اسـت

یعنی بهار نوکری ما محـرم است

شکر خدا که خرج عزای تو میشوم

                                       روضه به کار و زندگی ما مقدم است

حسین! گوشه ی چشمی٬ که حرفها دارم

دلم گرفته٬ فقط شوق "کربـــــــــلا" دارم 

تــو سـر پـنـاه مـنـی٬ یـک نـگـاه کـن آقــا

مگر به غیر حســـــــینیه من کجا دارم؟!


عرق کهنه ی شیراز مرا مست نکرد چای روضه ی ارباب زمین گیرم کرد...


شکسته دلم آقاجون فقط به روضه دلخوشم،یه لحظه هیئت تورو من به بهشت نمیفروشم


خوش به حال اونی که چشمش ز گریه دریاست/ روضه ی ما همیشه زیر کسای زهراست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سربازگمنام امام زمان عج در تاریخ 1348/10/11 و 0:06 دقیقه ارسال شده است


عياش، رقاص، شراب خوار؛ عيسي‌بن‌جعفر‌عباسي. زندان‌بانِ امام.
چند وقتي که گذشت هارون براي عيسي پيغام فرستاد:
"زنداني‌ات را بکش!"
دستور را که به او رساندند شروع کرد به لرزيدن.
کاغذ و قلم برداشت، برايش نوشت:
"به خدا نمي‌کشمش!
هر روز مي‌ايستم پشتِ درِ زندان گوش ميکنم
بلکه، يک بار به من يا تو نفرين کند با اين همه اذيت،
نمي‌کند. مي‌فهمي؟
فقط دعا مي‌کند!
بيا تحويلش بگير. وگرنه با دست خودم آزادش مي کنم."
السلام عليک يا موسي بن جعفر، يابن رسول الله صلوات الله عليه.
یاامام رضا ع یتیمتان تسلیت می گویم
التماس دعا
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ : با تشکر فراوان از نظرات زیبای سرباز گمنانم امام زمان عج.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ما را نبی، قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیـرت ما هم حسـاب کرد
از ما بتـرس که طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت "علی" ایستاده ایم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم حتی به اندازه نفسی و باری از دوش آقایمان برداریم حتی به اندازه ذره ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 10,676
  • بازدید کلی : 140,682